Працювала в 4 компаніях   8 років 11 місяців

Освіта

Викладач української мови і літератури

Освітня студія "Nature tutor group"

Освіта

7 років

08.2016 - 08.2023

Підготовка учнів до ДПА та ЗНО з використанням сучасних методик викладання, онлайн-платформ та інформаційно-комунікаційних технологій.

Учитель української мови і літератури

Ліцей політики, економіки, права та іноземних мов

Освіта

8 місяців

11.2022 - 07.2023

Викладання української мови і літератури в учнів 9-11 класах, підготовка до ДПА та ЗНО з використанням сучасних методик , онлайн-платформ та інформаційно-комунікаційних технологій.

Учитель української мови і літератури

Альтернативна школа "Generation 22"

Освіта

4 роки 10 місяців

09.2017 - 07.2022

Викладання української мови і літератури в учнів 9-11 класах, підготовка до ДПА та ЗНО з використанням сучасних методик , онлайн-платформ та інформаційно-комунікаційних технологій.

Викладач курсів доуніверситетської підготовки Київського університету імені Бориса Грінченка

Київський університет імені Бориса Грінченка

Освіта

4 роки 7 місяців

10.2014 - 05.2019

Викладання української мови і літератури із застосуванням інноваційних методів навчання, інформаційно-комунікаційних технологій та електронного навчання.

Ключова інформація

Викладання української мови і літератури із застосуванням інноваційних методів навчання, інформаційно-комунікаційних технологій та електронного навчання.

Навчалась в 2 закладах

Київський університет імені Бориса Грінченка

Доктор філософії (кандидат педагогічних наук): галузь знань 01 Освіта/Педагогіка; спеціальність 011 Освітні, педагогочні науки.

Київ, 2020

Київський університет імені Бориса Грінченка

українська мова і література, факультет української філології

Київ, Україна, 2016

Володіє мовами

Англійська

базовий

Українська

рідна

Додаткова інформація

Наукова діяльність

Публікації в періодичних наукових виданнях інших держав, які входять до Організації економічного співробітництва та

розвитку та/або Європейського Союзу

  1. Ohar, Y. (2019). Linguodidactic features of formation grammatically normative speaking of lyceum students on a personally oriented approach. Sciences of Europe, 44 (3), 29-34. ISSN 3162-2364

Публікації у виданнях, включених до переліку наукових фахових видань України з присвоєнням категорії "Б"

  1. Огарь, Ю. (2018). Навчальна ситуація як засіб реалізації особистісно орієнтованого підходу до навчання української мови учнів 10- 11 класів. Інноваційна педагогіка, 7 (1), 106-110. ISSN 2311-5491
  2. Огарь, Ю. (2019a). Особистісно орієнтоване навчання як засіб саморозвитку учня в умовах нової української школи. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи, 67, 187-192. ISSN 2311- 5491
  3. Огарь, Ю. (2019b). Система особистісно орієнтованих завдань у процесі навчання граматики української мови в закладах загальної середньої освіти. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи, 70, 175-180. ISSN 2311-5491
  4. Огарь, Ю. (2019c). Реалізація особистісно орієнтованого підходу в підручниках української мови для учнів 10-11 класів. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 66 (1), 113-118. ISSN 1992-5786
  5. Огарь, Ю. (2020). Психолого-педагогічні особливості формування мовної особистості старшокласника у процесі навчання

граматики на засадах особистісно орієнтованого підходу. Інноваційна педагогіка, 21(2), 38-42. ISSN 2663-6085

Публікації, у яких додатково відображені результати дослідження

  1. Огарь, Ю. (2018a). Навчання української мови учнів 10-11 класів на засадах особистісно орієнтованого підходу: особистісно-мотиваційний принцип (с. 27-31). Теорія і практика освіти в сучасному світі: матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції (м. Дніпро, 30-31 березня 2018 року). Херсон: Видавництво «Молодий вчений». ISBN 978-617-7640- 09-6
  2. Огарь, Ю. (2018b). Сутність поняття «Особистісно орієнтований підхід» до навчання української мови учнів в закладах загальної середньої освіти (с. 39-42). Педагогіка в системі гуманітарного знання: матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 19-20 жовтня 2018 року). Херсон: Видавничий дім «Гельветика. ISBN 978-617-7640-29-4
  3. Огарь, Ю. (2020a). Використання інноваційних методів навчання у процесі формування граматично нормативного мовлення учнів ліцею на засадах особистісно орієнтованого підходу (с. 50-54). Проблеми реформування педагогічної науки та освіти: матеріали IІ науково- практичної конференції (м. Ужгород, 14-15 лютого 2020 р.). Херсон: Видавничий дім «Гельветика». ISBN 978-966-992-018-8
  4. Огарь, Ю. (2020b). Аналіз граматичних помилок у мовленні учнів ліцею під час вивчення української мови в закладах загальної середньої освіти (с. 100-103). Naukowa mysl informacyjnej powieki - 2020: materialy XVI Miedzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji (07-15 marca 2020 r.) Przemysl: Nauka i studia. ISBN 978-966-8736-05-6

Мета

Отримання посади редактора/викладача української мови і літератури.

Юлія Віталіївна

Викладач української мови і літератури, редактор

Київ

Дніпровський район, Оболонський район, Печерський район, Подільський район

31 рік

неповна зайнятість

Оновлено 8 місяців тому