Работала в 4 компаниях 8 лет 11 месяцев
Образование
Викладач української мови і літератури
Освітня студія "Nature tutor group"
Образование
7 лет
08.2016 - 08.2023
Підготовка учнів до ДПА та ЗНО з використанням сучасних методик викладання, онлайн-платформ та інформаційно-комунікаційних технологій.
Учитель української мови і літератури
Ліцей політики, економіки, права та іноземних мов
Образование
8 месяцев
11.2022 - 07.2023
Викладання української мови і літератури в учнів 9-11 класах, підготовка до ДПА та ЗНО з використанням сучасних методик , онлайн-платформ та інформаційно-комунікаційних технологій.
Учитель української мови і літератури
Альтернативна школа "Generation 22"
Образование
4 года 10 месяцев
09.2017 - 07.2022
Викладання української мови і літератури в учнів 9-11 класах, підготовка до ДПА та ЗНО з використанням сучасних методик , онлайн-платформ та інформаційно-комунікаційних технологій.
Викладач курсів доуніверситетської підготовки Київського університету імені Бориса Грінченка
Київський університет імені Бориса Грінченка
Образование
4 года 7 месяцев
10.2014 - 05.2019
Викладання української мови і літератури із застосуванням інноваційних методів навчання, інформаційно-комунікаційних технологій та електронного навчання.
Ключевая информация
Викладання української мови і літератури із застосуванням інноваційних методів навчання, інформаційно-комунікаційних технологій та електронного навчання.
Училась в 2 заведениях
Київський університет імені Бориса Грінченка
Доктор філософії (кандидат педагогічних наук): галузь знань 01 Освіта/Педагогіка; спеціальність 011 Освітні, педагогочні науки.
Київ, 2020
Київський університет імені Бориса Грінченка
українська мова і література, факультет української філології
Київ, Україна, 2016
Владеет языками
Английский
базовый
Украинский
родной
Дополнительная информация
Наукова діяльність
Публікації в періодичних наукових виданнях інших держав, які входять до Організації економічного співробітництва та
розвитку та/або Європейського Союзу
- Ohar, Y. (2019). Linguodidactic features of formation grammatically normative speaking of lyceum students on a personally oriented approach. Sciences of Europe, 44 (3), 29-34. ISSN 3162-2364
Публікації у виданнях, включених до переліку наукових фахових видань України з присвоєнням категорії "Б"
- Огарь, Ю. (2018). Навчальна ситуація як засіб реалізації особистісно орієнтованого підходу до навчання української мови учнів 10- 11 класів. Інноваційна педагогіка, 7 (1), 106-110. ISSN 2311-5491
- Огарь, Ю. (2019a). Особистісно орієнтоване навчання як засіб саморозвитку учня в умовах нової української школи. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи, 67, 187-192. ISSN 2311- 5491
- Огарь, Ю. (2019b). Система особистісно орієнтованих завдань у процесі навчання граматики української мови в закладах загальної середньої освіти. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи, 70, 175-180. ISSN 2311-5491
- Огарь, Ю. (2019c). Реалізація особистісно орієнтованого підходу в підручниках української мови для учнів 10-11 класів. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 66 (1), 113-118. ISSN 1992-5786
- Огарь, Ю. (2020). Психолого-педагогічні особливості формування мовної особистості старшокласника у процесі навчання
граматики на засадах особистісно орієнтованого підходу. Інноваційна педагогіка, 21(2), 38-42. ISSN 2663-6085
Публікації, у яких додатково відображені результати дослідження
- Огарь, Ю. (2018a). Навчання української мови учнів 10-11 класів на засадах особистісно орієнтованого підходу: особистісно-мотиваційний принцип (с. 27-31). Теорія і практика освіти в сучасному світі: матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції (м. Дніпро, 30-31 березня 2018 року). Херсон: Видавництво «Молодий вчений». ISBN 978-617-7640- 09-6
- Огарь, Ю. (2018b). Сутність поняття «Особистісно орієнтований підхід» до навчання української мови учнів в закладах загальної середньої освіти (с. 39-42). Педагогіка в системі гуманітарного знання: матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 19-20 жовтня 2018 року). Херсон: Видавничий дім «Гельветика. ISBN 978-617-7640-29-4
- Огарь, Ю. (2020a). Використання інноваційних методів навчання у процесі формування граматично нормативного мовлення учнів ліцею на засадах особистісно орієнтованого підходу (с. 50-54). Проблеми реформування педагогічної науки та освіти: матеріали IІ науково- практичної конференції (м. Ужгород, 14-15 лютого 2020 р.). Херсон: Видавничий дім «Гельветика». ISBN 978-966-992-018-8
- Огарь, Ю. (2020b). Аналіз граматичних помилок у мовленні учнів ліцею під час вивчення української мови в закладах загальної середньої освіти (с. 100-103). Naukowa mysl informacyjnej powieki - 2020: materialy XVI Miedzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji (07-15 marca 2020 r.) Przemysl: Nauka i studia. ISBN 978-966-8736-05-6
Мета
Отримання посади редактора/викладача української мови і літератури.
Юлія Віталіївна
Юлія Віталіївна
Викладач української мови і літератури, редактор

Киев
Днепровский район, Оболонский район, Печерский район, Подольский район
неполная занятость
Обновлено 8 месяцев назад