Работала в 5 компаниях 18 лет 6 месяцев
Образование, Страхование, Банки, Медиа / СМИ
директор
Приватний дитячий садок - центр розвитку в м. Ірпінь
Образование
3 года 6 месяцев
08.2018 - 02.2022
Організація роботи дитячого садочку та центру розвитку від його заснування і до повноцінного функціонування (закупка іграшків, матеріалів, набір груп, організація та проведення відкритих заходів в цілях реклами, ведення соцмереж, ведення всієї документації, підбір персоналу, фінансова звітність і т.д.)
Начальник відділу реклами
Страхова компанія "ПРОВІДНА" (2400 осіб).
Страхование
10 лет 5 месяцев
03.2008 - 08.2018
2008р. по 08.2018р. - Страхова компанія (2400 осіб).
Посада: начальник відділу реклами Департаменту маркетингу
Обов'язки:
· керівництво, планування та координація робіт з проведення рекламних кампаній;
· складання та погодження бюджету підрозділу;
· розроблення рекламних текстів, плакатів, проектів, каталогів, буклетів;
· контроль роботи дизайнера;
· контроль за якістю виготовлення рекламної продукції підрядчиками;
· ведення документації, укладення договорів на виготовлення рекламної продукції та про надання послуг.
Посада: керівник напрямку внутрішніх комунікацій
Обов'язки:
· організація та проведення внутрішніх корпоративних заходів;
· ведення існуючого корпоративного порталу (написання матеріалів для інформаційного наповнення рубрик, аудит інформації, яка розміщується іншими підрозділами);
· розроблення та впровадження дизайну нового удосконаленого корпоративного порталу з управлінням ІТ;
· проведення заходів з впровадження корпоративної культури (в т.ч. побудова системи внутрішніх комунікацій)
· участь у проекті «Залученість персоналу»;
· участь у проекті «Нове наповнення бренду» - донесення інформації до співробітників різними каналами;
· участь у «Центрі оцінки».
Посада: провідний фахівець відділу підбору, обліку та оцінки персоналу РП
Обов'язки:
· підбір персоналу (в ГО та регіонах) всіх рівнів;
· вивчення руху та причини плинності кадрів, розробка заходів по її зниженню;
· розроблення та проведення адаптаційних семінарів;
· ознайомлення нових працівників з внутр. нормативними документами, перевірка їх знань;
· реалізація програм адаптації та введення в посаду працівників;
· прийняття рішень по проходженню випробувального строку працівниками;
· контроль стану трудової та корпоративної дисципліни в підрозділах;
· проведення дистанційного навчання та тестування персоналу;
· створення курсу та тестових завдань для адаптації персоналу;
Посада: фахівець відділу кадрів
Обов'язки:
· ведення кадрового діловодства;
· оформлення відряджень, лікарняних листів;
· ведення договорів-підряду;
· контроль та виплата з/п працівникам по договору підряду
· аудит особових прав працівників;
· ведення архіву відділу кадрів;
· надання консультацій працівникам регіональних підрозділів по телефону.
заступник начальника відділу діловодства
ЗАТ «АКБ «Траст-капітал» (70 осіб).
Банки
1 год 8 месяцев
07.2006 - 03.2008
Посада: заступник начальника відділу діловодства
Обов'язки:
· ведення діловодства банку;
· редагування вихідної кореспонденції банку;
· організація архівної справи банку;
· ведення кадрового діловодства (частково);
· підбір та адаптація персоналу;
· написання посадових інструкцій, редагування положень банку.
Посада: секретар-референт Голови Спостережної Ради, Голови Правління та Заступників Голови Правління банку
Обов'язки:
· ведення діловодства банку;
· редагування вихідної кореспонденції банку; · прийом та розприділення телефонних дзвінків;
· прийом відвідувачів (знання ділового етикету);
· збір і систематизація різноманітної інформації;
· додаткові завдання керівника.
журналіст-літературний редактор
Газета „Фортуна" (м. Дрогобич)
Медиа / СМИ
1 год 11 месяцев
08.2004 - 07.2006
Посада: журналіст-літературний редактор
Обов'язки:
· пошук матеріалів, написання статей; · моніторинг подій міського та обласного значення;
· координація роботи журналістів, дизайнера;
· додрукова підготовка газети.
вчитель англійської мови в загальноосвітній школі
Загальноосвітня школа
Образование
11 месяцев
09.2003 - 08.2004
Ключевая информация
Мовні навички: українська (рідна), російська (вільно), англійська, польська (базове знання).
Комп'ютерні навички: Microsoft Office, HRB, E-Staff, WebTutor, CourseLab
Особисті якості: комунікабельність, працьовитість, відповідальність, пунктуальність, вміння працювати в умовах жорсткого графіку, вимогливість до себе.
Училась в 2 заведениях
Тернопільський національний економічний університет
фінанси
Тернопіль, 2009
Дрогобицький державний педагогічний університет ім. Івана Франка
Філологічний факультет. Магістр - Викладач української мови та літератури. Спеціаліст - Вчитель української мови та літератури, англійської мови та літератури, зарубіжної літератури.
Дрогобич, 2005
Курсы, тренинги, сертификаты
«Як залучити та втримати цінних працівників», «Елементи корпоративної культури, мотивація, атестація, система навчання персоналу»
«Empioyer Brand Management», Бретт Мінчінгтон"
«Процес рекрутингу. Ефективні методи оцінки і відбору кандидатів»
Дополнительная информация
Текст резюме
Вища освіта:
2007-2009р.р. - Тернопільський національний економічний університет, спеціальність: фінанси.
1999-2005р.р. - Дрогобицький державний педагогічний університет ім. Івана Франка. Філологічний факультет. Магістр - Викладач української мови та літератури. Спеціаліст - Вчитель української мови та літератури, англійської мови та літератури, зарубіжної літератури.
Додатково:
Тренінг: «Процес рекрутингу. Ефективні методи оцінки і відбору кандидатів», 20.11.2009р., Київ. Тренінг: «Empioyer Brand Management», Бретт Мінчінгтон, 22.05.2012р., Київ. Тренінг: «Як залучити та втримати цінних працівників», 06.2012, Київ. Тренінг: «Елементи корпоративної культури, мотивація, атестація, система навчання персоналу»,06.2012, Київ.
Досвід роботи:
- 09.2018р. - 02.2022 (до початку війни) Приватний дитячий садок - центр розвитку в м. Ірпінь
Посада: директор
Організація роботи дитячого садочку та центру розвитку від його заснування і до повноцінного функціонування (закупка іграшок, матеріалів, набір груп, організація та проведення відкритих заходів в цілях реклами, ведення соцмереж, ведення всієї документації, підбір персоналу, фінансова звітність і т.д.).
2008р. по 08.2018р. - Страхова компанія (2400 осіб).
Посада: начальник відділу реклами Департаменту маркетингу
Обов'язки:
· керівництво, планування та координація робіт з проведення рекламних кампаній;
· складання та погодження бюджету підрозділу;
· розроблення рекламних текстів, плакатів, проектів, каталогів, буклетів;
· контроль роботи дизайнера;
· контроль за якістю виготовлення рекламної продукції підрядчиками;
· ведення документації, укладення договорів на виготовлення рекламної продукції та про надання послуг.
Посада: керівник напрямку внутрішніх комунікацій
Обов'язки:
· організація та проведення внутрішніх корпоративних заходів;
· ведення існуючого корпоративного порталу (написання матеріалів для інформаційного наповнення рубрик, аудит інформації, яка розміщується іншими підрозділами);
· розроблення та впровадження дизайну нового удосконаленого корпоративного порталу з управлінням ІТ;
· проведення заходів з впровадження корпоративної культури (в т.ч. побудова системи внутрішніх комунікацій)
· участь у проекті «Залученість персоналу»;
· участь у проекті «Нове наповнення бренду» - донесення інформації до співробітників різними каналами;
· участь у «Центрі оцінки».
Посада: провідний фахівець відділу підбору, обліку та оцінки персоналу
Обов'язки:
· підбір персоналу (в ГО та регіонах) всіх рівнів;
· вивчення руху та причини плинності кадрів, розробка заходів по її зниженню;
· розроблення та проведення адаптаційних семінарів;
· ознайомлення нових працівників з внутр. нормативними документами, перевірка їх знань;
· реалізація програм адаптації та введення в посаду працівників;
· прийняття рішень по проходженню випробувального строку працівниками;
· контроль стану трудової та корпоративної дисципліни в підрозділах;
· проведення дистанційного навчання та тестування персоналу;
· створення курсу та тестових завдань для адаптації персоналу;
Посада: фахівець відділу кадрів
Обов'язки:
· ведення кадрового діловодства;
· оформлення відряджень, лікарняних листів;
· ведення договорів-підряду;
· контроль та виплата з/п працівникам по договору підряду
· аудит особових прав працівників;
· ведення архіву відділу кадрів;
· надання консультацій працівникам регіональних підрозділів по телефону.
2006 - 03.2008р.р. - ЗАТ «АКБ «Траст-капітал» (70 осіб).
Посада: заступник начальника відділу діловодства
Обов'язки:
· ведення діловодства банку;
· редагування вихідної кореспонденції банку;
· організація архівної справи банку;
· ведення кадрового діловодства (частково);
· підбір та адаптація персоналу;
· написання посадових інструкцій, редагування положень банку.
Посада: секретар-референт Голови Спостережної Ради, Голови Правління та Заступників Голови Правління банку
Обов'язки:
· ведення діловодства банку;
· редагування вихідної кореспонденції банку; · прийом та розприділення телефонних дзвінків;
· прийом відвідувачів (знання ділового етикету);
· збір і систематизація різноманітної інформації;
· додаткові завдання керівника.
2004 - 07.2006рр. - Газета „Фортуна" (м. Дрогобич)
Посада: журналіст-літературний редактор
Обов'язки:
· пошук матеріалів, написання статей; · моніторинг подій міського та обласного значення;
· координація роботи журналістів, дизайнера;
· додрукова підготовка газети.
2003 - 08.2004рр. - вчитель англійської мови в загальноосвітній школі.
Мовні навички: українська (рідна), російська (вільно), англійська, польська (базове знання).
Комп'ютерні навички: Microsoft Office, HRB, E-Staff, WebTutor, CourseLab
Особисті якості: комунікабельність, працьовитість, відповідальність, пунктуальність, вміння працювати в умовах жорсткого графіку, вимогливість до себе.
Хобі: художня література.
Наявність водійських прав категорії «В».
Марія
Марія
Працівник Відділу підбору та адаптації персоналу

Киев
Готов переехать: Ирпень
полная занятость
Обновлено 2 года назад