Работал в 5 компаниях 21 год 1 месяц
FMCG
NКАМ
АВК
FMCG
4 года 5 месяцев
08.2021 - по настоящее время
-Координація продажів у сегменті ключових клієнтів
-Планування продажів на рік у розрізі місяців, за фокусними групами, регіонами
-Планування продажів по ключових мережах FOZZY, AUCHAN
-Проведення та закриття переговорів з метою зміни у бік збільшення асортименту та частки представленості ключових груп товару в мережах України
-Формування та координація процесу бюджетування
-Розробка та впровадження промо-проектів
-Розробка систем стимулювання для РМ, ТМ, Координаторів.
-Підготовка положень про оплату праці
-Участь у розробці рекламного обладнання для максимально ефективного використання торгових площ
-Розробка спецпроектів: промо заходи, розробка унікальних спільних проектів з розміщення продукції в магазинах партнерів (мереж). -Формування інструкцій запровадження проектів всім учасників процесу. -Аналіз ефективності спецпроектів
-Відстеження наявності асортименту у всіх торгових точках України мереж зони відповідальності
-Координація розробки стандартів представленості продукції
-Здійснення контролю за виконанням домовленостей з ключовими клієнтами
КАМ
ТОВ КФ "ЯРИЧ" (FMCG)
FMCG
4 года 5 месяцев
04.2017 - 08.2021
-Прорахунок комерційних умов співробітництва із національними мережами.
-Ведення переговорів щодо умов співробітництва з національними мережами.
-Укладання річних контрактів із національними мережами.
-Підготовка та узгодження протоколів розбіжностей до договорів постачання, маркетингу, логістики.
-Контроль своєчасного та якісного виконання мережами взятих на себе зобов'язань за укладеними договорами.
Основні завдання:
-Планування продажів на рік у розрізі місяця.
-Планування продажів по фокусних групах щомісячно.
-Контроль за виконанням поставлених планових показників.
-Детальний аналіз звітів щодо відповідності діючих асортиментних матриць підзвітних мереж «АВС-аналізу».
-Узгодження робочої асортиментної матриці згідно з «АВС-аналізом» у підзвітних мережах.
-Розрахунок рентабельності та узгодження рекламних кампаній з національними мережами.
-Глибокий аналіз результатів проведених promo заходів та планування наступних рекламних кампаній.
-Контроль нарахування та цільового використання фінансових ресурсів (маркетингових фондів), мереж - відповідно до підписаних контрактів, а також додаткових мотиваційних заходів щодо стимулювання реалізації продукції.
-Контроль дебіторської заборгованості національних мереж.
-Проведення переговорів, погодження графіків своєчасних оплат із клієнтами.
Керівник відділу регіональних продаж
ГАЛА ФУДЗ (FMCG)
FMCG
1 год 1 месяц
04.2016 - 04.2017
-Розробка стратегії розвитку регіону;
-Аналіз та постановка планів з виробництва готової продукції;
-Аналіз та постановка планів щодо розвитку території та планів продажу дистриб'юторам;
-Розвиток асортиментного ряду підприємства;
-Розробка, організація маркетингових заходів та активностей з ТМ;
-Контроль стандартів представленості в торгових точках та займаних часткок полиці;
-Ведення прямих продажів по мережах - Новус, ВК, Фуршет, Метро;
-розширення асортименту з ТМ у національних мережах;
-Контроль дебіторської заборгованості.
Регіональний менеджер по роботі з ключовими клієнтами (RSM)
Ес Джі Продакшн (FMCG)
FMCG
10 лет 1 месяц
09.2005 - 09.2015
-Участь у переговорному процесі щодо річних умов співробітництва;
-Виконання планів продажу;
-Розробка, організація маркетингових заходів та активностей з ТМ;
-Контроль стандартів представленості в торгових точках та займаної часткі полиці;
-Управління командою мерчендайзерів (25 МР та 2SV);
-Робота з дистриб'юторами ТМ (ДІТРЕЙД);
-Ведення прямих продажів по мережах - Фоззі, ВК, Фуршет, Альянс-Маркет, Ашан;
-Розширення асортименту за ТМ;
-Контроль дебіторської заборгованості
Супервайзер по роботі з ключовими клієнтами (SV)
СКУ ТОВ Піраміда (FMCG)
FMCG
1 год 4 месяца
06.2004 - 09.2005
-Контроль роботи команди торгових представників та мерчендайзерів відповідно до розроблених маршрутів (15 співробітників);
-Ведення переговорів щодо розширення асортименту та покращення позиціонування ТМ;
-Контроль за виконанням планів продажу торговою командою;
-Контроль виконання договірних зобов'язань, асортименту та розміщення продукції, товарного запасу, полкової частки;
-Контроль дебіторської заборгованості клієнтів;
-Контроль наявності замовлень та своєчасної доставки товару:
-Підбір персоналу (мерчендайзери);
Ключевая информация
-Орієнтація на досягнення результату - орієнтація на досягнення всіх поставлених цілей та виконання завдань на будь-яких ділянках та за будь-яких обставин.
-Вміння ефективно працювати у рамках запланованого графіка, використовуючи логічний, систематичний та послідовний підхід.
-Вміння розставляти пріоритети у своїй роботі та роботі підлеглих.
-Управління командою – вміння підібрати мотивованих співробітників та розвивати команду, організовувати, підтримувати та контролювати її роботу, прозоро та ефективно здійснювати комунікації, впроваджувати нові стандарти роботи, бути послідовним.
-Вміння самостійно приймати рішення та нести за них відповідальність. -Вміння знаходити нові способи вирішення професійних завдань. Активність та ініціатива, робота на випередження, позитивне мислення.
Учился в 1 заведении
Київський Міжнародний Університет Цивільної Авіації
Факультет авіаційної наземної техніки
Київ, 1996
Владеет языками
Английский
средний
GREEN FOREST
Курсы, тренинги, сертификаты
Технологія річних переговорів із роздрібними мережами
Планування та контроль акційних активностей у ритейл-мережах
Особливості роботи з національним роздрібом
NTA Як керувати продажами в рітейл-мережах (Антибайєрівський курс)
ЦКТ 21 століття, Ефективний менеджер
Особливості роботи з ключовим роздрібом
Технічне навчання з експлуатації та ремонту спецзасобів для проведення анти обмерзання повітряних суден
Технічне навчання з ремонту та експлуатації буксирувальників повітряних суден
Володимир Степанович
Володимир Степанович
Комерційний директор

Киев
полная занятость
Обновлено 2 года назад