Работал в 5 компаниях   15 лет 4 месяца

IT, IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования

3D artist, Level Designer

Dragon’s Lake Entertainmen

IT

7 лет 8 месяцев

05.2018 - по настоящее время

-Modeling and PBR texturing environment, props and weapons!

-Assets connection in Unreal Engine

-Include Engine

-Shaders customizing in Unreal 4 Engine

3D artist Generalist

Bluembo Entertainment Corporation

IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования

5 месяцев

01.2018 - 05.2018

3D artist , 3d modeler, animator, texturing,

Nanahoo Games

IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования

1 год 10 месяцев

03.2016 - 12.2017

Viy це розробка команди з 4 людей, які створювали гру своєї мрії!

в склад команди входили 2 програмісти, 1 один гейм дизайнейр і один 3д арістіт. 3д арістом був я!

в мої обов'язки входило створення стилістики гри, створення різноманітного контенту, оптимізація і підключення з настройка в двіжок unrealengine 4,

"VIY" https://www.youtube.com/watch?v=rGcY1isW_Ao&t=2s

creation character, weapon and props for games

Optimizing assets

include in unreal engine 4

setting materials in unreal engine 4

modeling, sculpting, retopology, texturing. rig and animation

Software Used: 3d max, zbrush,mudbox, substance painter

Дизайнер, Верстальщик, Кодер

web development , freelance

IT

2 года 7 месяцев

09.2013 - 03.2016

Пошук, і робота з клієнтами, розробка і обслуговування сайтів

3d modeler, animator, texturing,

NextGenMobile

IT

3 года

09.2010 - 08.2013

" NextGenMobile " - http://www.nextgenmobile.com.ua/

участь в проекті : ігор : Galaxy Shooter , Enchanted Kingdom , Birds On Wire , Romance Of Rome , Gibbets 2 , Boulder Dash XL .

creation character, weapon and props for games

Optimizing assets

include in engine

setting materials in engine

modeling, texturing. rig and animation

Software Used: 3d max, photoshop, Marmalade engine

Ключевая информация

  • Створення Hi-Poly and Low-Poly моделей; Texturing/UV; Rendering; оптимізації Ассет; animation.

  • Досвід роботи - 3 роки в ігровій індустрії

  • Досвід створення графіки для різних типів ігрових додатків, розбираюся в специфіці ігрових графічних елементів, вмію проводити повний цикл створення графічного елементу від скетчу, до введення елемента в гру і компонування елементів всередині ігрового простору.

Дополнительная информация

Про себе

Готовий швидко навчатися, відкритий для всього нового і цікавого, не боюся рутини, працьовитий, посидющий, без шкідливих звичок.

Портфоліо

http://mykolatsvyk.blogspot.com/

Комп'ютерні навики

Знання 3D графічних програм:

Sculpting: Zbrush;

Modeling: Autodesk 3d max;

Retopology: 3d Max, TopoGun;

UV map: UVLayout , 3d max, Zbrush;

Texture maps: xNormal, Zbrush, Substance Painter, 3d max, TopoGun ;

Texturing: Substance Painter , Zbrush Polypaint, Mudbox, Adobe Photoshop;

Hand-painted texture: 3d coat

Rendering: corona render , Marmoset Toolbag, Vray в 3ds max;

Animation/Rig: 3D max cat.

Знання 2D графічних програм:

Adobe Photoshop; Corel DRAW; Adobe Illustrator .

HTML, CSS, PHP , Javascript

Мета

Хочу знайти роботу де зможу реалізувати і розвинути свої здібності і професійні навички в області комп'ютерних та мобільних іграх

Микола

3d artist Generalist

Киев

Готов переехать: Львов, Ивано-Франковск

39 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 3 недели назад