Работал в 5 компаниях 15 лет 4 месяца
IT, IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования
3D artist, Level Designer
Dragon’s Lake Entertainmen
IT
7 лет 8 месяцев
05.2018 - по настоящее время
-Modeling and PBR texturing environment, props and weapons!
-Assets connection in Unreal Engine
-Include Engine
-Shaders customizing in Unreal 4 Engine
3D artist Generalist
Bluembo Entertainment Corporation
IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования
5 месяцев
01.2018 - 05.2018
3D artist , 3d modeler, animator, texturing,
Nanahoo Games
IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования
1 год 10 месяцев
03.2016 - 12.2017
Viy це розробка команди з 4 людей, які створювали гру своєї мрії!
в склад команди входили 2 програмісти, 1 один гейм дизайнейр і один 3д арістіт. 3д арістом був я!
в мої обов'язки входило створення стилістики гри, створення різноманітного контенту, оптимізація і підключення з настройка в двіжок unrealengine 4,
"VIY" https://www.youtube.com/watch?v=rGcY1isW_Ao&t=2s
creation character, weapon and props for games
Optimizing assets
include in unreal engine 4
setting materials in unreal engine 4
modeling, sculpting, retopology, texturing. rig and animation
Software Used: 3d max, zbrush,mudbox, substance painter
Дизайнер, Верстальщик, Кодер
web development , freelance
IT
2 года 7 месяцев
09.2013 - 03.2016
Пошук, і робота з клієнтами, розробка і обслуговування сайтів
3d modeler, animator, texturing,
NextGenMobile
IT
3 года
09.2010 - 08.2013
" NextGenMobile " - http://www.nextgenmobile.com.ua/
участь в проекті : ігор : Galaxy Shooter , Enchanted Kingdom , Birds On Wire , Romance Of Rome , Gibbets 2 , Boulder Dash XL .
creation character, weapon and props for games
Optimizing assets
include in engine
setting materials in engine
modeling, texturing. rig and animation
Software Used: 3d max, photoshop, Marmalade engine
Ключевая информация
Створення Hi-Poly and Low-Poly моделей; Texturing/UV; Rendering; оптимізації Ассет; animation.
Досвід роботи - 3 роки в ігровій індустрії
Досвід створення графіки для різних типів ігрових додатків, розбираюся в специфіці ігрових графічних елементів, вмію проводити повний цикл створення графічного елементу від скетчу, до введення елемента в гру і компонування елементів всередині ігрового простору.
Дополнительная информация
Про себе
Готовий швидко навчатися, відкритий для всього нового і цікавого, не боюся рутини, працьовитий, посидющий, без шкідливих звичок.
Портфоліо
http://mykolatsvyk.blogspot.com/
Комп'ютерні навики
Знання 3D графічних програм:
Sculpting: Zbrush;
Modeling: Autodesk 3d max;
Retopology: 3d Max, TopoGun;
UV map: UVLayout , 3d max, Zbrush;
Texture maps: xNormal, Zbrush, Substance Painter, 3d max, TopoGun ;
Texturing: Substance Painter , Zbrush Polypaint, Mudbox, Adobe Photoshop;
Hand-painted texture: 3d coat
Rendering: corona render , Marmoset Toolbag, Vray в 3ds max;
Animation/Rig: 3D max cat.
Знання 2D графічних програм:
Adobe Photoshop; Corel DRAW; Adobe Illustrator .
HTML, CSS, PHP , Javascript
Мета
Микола
Микола
3d artist Generalist

Киев
Готов переехать: Львов, Ивано-Франковск
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 3 недели назад