Работала в 1 компании 8 лет 7 месяцев
Энергетика и Энергоносители
начальник департаменту комунікацій
Укргазвидобування
Энергетика и Энергоносители
8 лет 6 месяцев
03.2017 - по настоящее время
Управління департаментом:
1. Аналіз існуючої роботи департаменту, підсилення та удосконалення
2. Розробка стратегії та плану комунікацій на коротко та довго строкові періоди
3. Розробка та створення контент планів, контроль їх виконання
4. Координація роботи різних підрозділів та відділів
5. Генерування ідей, брейншторми під задачі компанії/проекти
6. Організація зустрічей на високому рівні ( зустріч Прем'єр Міністра, інших міністрів та комітетів
ВР, тощо)
7. Розробка та реалізація спільних проектів з іншими компаніями
8. Введення звітності по проектам та напрямах комунікацій
Напрям зовнішні комунікації:
• Розробка та складання плану заходів на рік
• Бюджетування
• Генерування ідей, підготовка та проведення заходів, організація активностей на філіях ( близько 32 локації по всій Україні)
• Формування позитивного іміджу компанії, створення позитивних інформаційних повідомлень на ринку України та за її межами, реалізація комунікаційної стратегії;
• Формування плану PR?активностей відповідно до розробленої PR стратегії
• Забезпечення взаємодії зі ЗМІ на центральному та регіональному рівнях (прес?релізи, інтерв'ю, авторські колонки керівників, відповіді на інформаційні запити тощо) та створення лояльних журналістів;
• Проактивний пошук можливостей та майданчиків для висвітлення позиції компанії та виступів керівництва (ТБ, радіо, Інтернет та друковані ЗМІ), підготовка, погодження, впровадження та актуалізація публічних позицій компанії у розрізі бізнес?напрямків
• Організація публічних прес?заходів та інших заходів на регіональному, національному та міжнародному рівнях (круглі столи, прес?конференції, прес?сніданки, зустрічі, брифінги тощо), участь у конференціях, виставках, форумах та за необхідності супровід керівника на цих заходах (наприклад, приліт літака "Мрія" з гуманітарним вантажем); Аналіз проведених заходів, моніторинг
Напрям внутрішніх комунікацій:
• Участь у плануванні системи внутрішніх комунікацій; Проведення досліджень у галузі корпоративної культури, участь у розробці заходів щодо підвищення мотивації та лояльності співробітників (приклад, створення соц.опитування в регіонах, створення скриньки для зворотного зв'язку, використання програми Sli.Do та ін.);
• Розробка заходів щодо формування HR?бренду компанії та закупівля сувенірної продукції для 20 тис. співробітників Інформаційна підтримка змін усередині компанії (організація Таунхоллів на центральному та регіональних рівнях, розміщення інформації на інфодошках та ін. каналах
• Передача інформації для наповнення інтернет-порталу, корпоративного видання, у разі потреби створення внутрішніх розсилок;
• Організація корпоративних заходів, конкурсів (наприклад, за моєю ініціативою вперше команда від УГВ брала участь у Благодійному пробігу під каштанами та вже 6-й рік наша команда бере участь у заході;
участь у внутрішніх проектах з нематеріальної мотивації співробітників (створюємо Флешмобів, координація та організація корпоративів, ранкові свята та ін.
Маркетинговий напрям:
• Розвиток бренду
• Створення айдентики під кожен проект окрема візуалізація
• Контроль всіх матеріалів на рівні компанії відповідно до брендбуку
• Підвищення впізнаваність бренду
КСО та благодійність:
• Під час війни створили внутрішню гарячу лінію для евакуації співробітників
• Організовуємо благодійні збори для колег військових, які служать в ЗСУ
• Підтримуємо комунікацію з колегами в ЗСУ
• Спільно з громадами створюємо проекти в регіонах діяльності компанії
1. Аналіз існуючої роботи департаменту, підсилення та удосконалення
2. Розробка стратегії та плану комунікацій на коротко та довго строкові періоди
3. Розробка та створення контент планів, контроль їх виконання
4. Координація роботи різних підрозділів та відділів
5. Генерування ідей, брейншторми під задачі компанії/проекти
6. Організація зустрічей на високому рівні ( зустріч Прем'єр Міністра, інших міністрів та комітетів
ВР, тощо)
7. Розробка та реалізація спільних проектів з іншими компаніями
8. Введення звітності по проектам та напрямах комунікацій
Напрям зовнішні комунікації:
• Розробка та складання плану заходів на рік
• Бюджетування
• Генерування ідей, підготовка та проведення заходів, організація активностей на філіях ( близько 32 локації по всій Україні)
• Формування позитивного іміджу компанії, створення позитивних інформаційних повідомлень на ринку України та за її межами, реалізація комунікаційної стратегії;
• Формування плану PR?активностей відповідно до розробленої PR стратегії
• Забезпечення взаємодії зі ЗМІ на центральному та регіональному рівнях (прес?релізи, інтерв'ю, авторські колонки керівників, відповіді на інформаційні запити тощо) та створення лояльних журналістів;
• Проактивний пошук можливостей та майданчиків для висвітлення позиції компанії та виступів керівництва (ТБ, радіо, Інтернет та друковані ЗМІ), підготовка, погодження, впровадження та актуалізація публічних позицій компанії у розрізі бізнес?напрямків
• Організація публічних прес?заходів та інших заходів на регіональному, національному та міжнародному рівнях (круглі столи, прес?конференції, прес?сніданки, зустрічі, брифінги тощо), участь у конференціях, виставках, форумах та за необхідності супровід керівника на цих заходах (наприклад, приліт літака "Мрія" з гуманітарним вантажем); Аналіз проведених заходів, моніторинг
Напрям внутрішніх комунікацій:
• Участь у плануванні системи внутрішніх комунікацій; Проведення досліджень у галузі корпоративної культури, участь у розробці заходів щодо підвищення мотивації та лояльності співробітників (приклад, створення соц.опитування в регіонах, створення скриньки для зворотного зв'язку, використання програми Sli.Do та ін.);
• Розробка заходів щодо формування HR?бренду компанії та закупівля сувенірної продукції для 20 тис. співробітників Інформаційна підтримка змін усередині компанії (організація Таунхоллів на центральному та регіональних рівнях, розміщення інформації на інфодошках та ін. каналах
• Передача інформації для наповнення інтернет-порталу, корпоративного видання, у разі потреби створення внутрішніх розсилок;
• Організація корпоративних заходів, конкурсів (наприклад, за моєю ініціативою вперше команда від УГВ брала участь у Благодійному пробігу під каштанами та вже 6-й рік наша команда бере участь у заході;
участь у внутрішніх проектах з нематеріальної мотивації співробітників (створюємо Флешмобів, координація та організація корпоративів, ранкові свята та ін.
Маркетинговий напрям:
• Розвиток бренду
• Створення айдентики під кожен проект окрема візуалізація
• Контроль всіх матеріалів на рівні компанії відповідно до брендбуку
• Підвищення впізнаваність бренду
КСО та благодійність:
• Під час війни створили внутрішню гарячу лінію для евакуації співробітників
• Організовуємо благодійні збори для колег військових, які служать в ЗСУ
• Підтримуємо комунікацію з колегами в ЗСУ
• Спільно з громадами створюємо проекти в регіонах діяльності компанії
Ключевая информация
• Менеджер
• Піар
• Розвиток бренду
• Внутрішні комунікації
• Зовнішні комунікації
• Піар
• Розвиток бренду
• Внутрішні комунікації
• Зовнішні комунікації
Училась в 1 заведении
Львівська Комерційна Академія
Міжнародні Економічні Відносини
Львів, 2004
Владеет языками
Английский
средний
Курсы, тренинги, сертификаты
КМБШ «Ефективні комунікації»
Київ, 2021
Знання та практичні навички з планування, організації, упровадження та оцінювання стратегій і тактик комунікацій з усіма цільовими групами бізнесу Розуміння ролі внутрішніх комунікацій для компанії і форматів співпраці PR та HR та інших підрозділів
Дополнительная информация
Додаткова інформація
Адекватна та стресостійка
Маю жагу до досягнень
Є бажання вчитись
Дуже люблю системність та пунктуальність
Навички
робота в програмі CRM
робота в програмі SAP, Мегаполіс, СЕДО,Вчасно
робота з Microsoft
створення прещентацій в power point
робота з teams
Жанна
Жанна
Head of PR

Киев
полная занятость
Обновлено 1 год назад