Працював в 5 компаніях   16 років 11 місяців

Медицина та Охорона здоров'я, Консалтинг / Аудит, FMCG, Державний сектор

Керівник відділу комунікацій

Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України

Медицина та Охорона здоров'я

3 роки 4 місяці

09.2022 - до теперішнього часу

- Розробив та впровадив стратегію внутрішніх та зовнішніх комунікацій ЦГЗ,

- Успішно реалізував комунікаційний супровід низки кризових ситуацій,

- Співпраця із міжнародними партнерами: PEPFAR, TheGlobalFund, CDC, GFA,

- Розробка та реалізація комунікаційного супроводу проектів у сфері громадського здоров'я,

- Управління командою із 8 осіб

Консультант із стратегічних комунікацій

Harley -Davidson Україна, “Полонина Руна”, “М’ясна гільдія”

Консалтинг / Аудит

5 років

03.2017 - 02.2022

- Впровадження PR стратегій для компаній та публічних осіб у сфері політичних, антикризових та бренд-комунікацій

- Розробка стратегії внутрішніх та зовнішніх комунікацій, управління репутаційними ризиками

- Комунікаційна підтримка спікерів компанії: підготовка до участі у профільних заходах, блогінг, інтерв’ю, коментарі

- Розробка стратегії виходу нових брендів на ринок та їх комунікаційний супровід

- GR

- Media relations

Директор із корпоративних комунікацій/ Medoff, Arctica, Коктебель, Mernaya, Наша марка, Longmixer, Р

Eastern beverage trading

FMCG

1 рік 10 місяців

04.2013 - 01.2015

- Розробив і запровадив систему управління репутацією компанії: розробка стратегії внутрішніх та зовнішніх комунікацій, управління репутаційними ризиками

- Успішно реалізував комунікаційний супровід низки кризових ситуацій, які могли завдати шкоду репутації компанії: рейдерська атака, захоплення підприємства на окупованій території

- Реалізував комунікаційну підтримку спікерів компанії: підготовка до участі у профільних заходах, блогінг, інтерв’ю, коментарі

- Запровадив систему оцінки, управління та моніторингу репутаційних ризиків. Розробив та впровадив систему реагування на кризові ситуації

- Розробив та реалізував комунікаційні стратегії виходу нових брендів на ринок. Розробив публічні легенди брендів, позиціонування, підготував спікерів для спілкування з зацікавленими сторонами

- Реалізував комунікаційну програму з метою формування позитивного відношення працівників торгових точок до продукції компанії. В результаті вдалося сформувати лояльне відношення брендів компанії, в торгових точках зріс об’єм продажів брендів компанії на 15%

- Оновив корпоративний сайт та внутрішнє корпоративне видання. Забезпечив ріст рівня інформованості та залучення працівників (корпоративний журнал, командні заходи)

- Через публічний лобізм і роботу з лідерами громадської думки забезпечив формування нейтрального ставлення до горілчаної галузі. В результаті вдалося відтермінувати збільшення акцизного збору для виробників в рамках парламентських слухань. Як наслідок, компанія могла прогнозовано реалізовувати розроблений бізнес план на рік

- Реалізував комунікаційний супровід виходу на ринок низки брендів компанії: Рідна Роса, Коктебель, Longmixer

Прес-секретар відділу корпоративних комунікацій/ PR-директор ФК Оболонь

ПрАТ Оболонь

FMCG

3 роки 9 місяців

07.2009 - 03.2013

- Реалізував комунікаційну програму з метою формування позитивного відношення вболівальників до клубу. В результаті вдалося сформувати лояльне відношення, заповнюваність стадіону зросла на 50%.

- Провів повний ребрендинг футбольного клубу: сайт, айдентика, легенда, клубне видання (Краще корпоративне видання України 2010 року)

- Успішно реалізував комунікаційний супровід низки кризових ситуацій, які могли завдати шкоду репутації компанії та клубу

- Розробив стратегію просування ключових гравців клубу, що бало змогу підняти їх трансферну вартість то поповнити бюджет.

- Реалізував стратегію роботи із засобами масової інформації, що дозволило ввести клуб до десятки найпопулярніших клубів країни

Керівник прес-служби

Львівська обласна державна адміністрація

Державний сектор

3 роки

07.2005 - 06.2008

- Реалізував комунікаційну програму з метою формування позитивного ставлення до регіональної влади та губернатора

- Забезпечував регулярну організацію прес-конференцій, брифінгів, та інших заходів, які стосуються діяльності ОДА

- Забезпечував розробку матеріалів до публічних виступів та інтерв’ю з журналістами голови ОДА та його заступників та начальників профільних управлінь

- Розробив і запровадив систему реагування на кризові ситуації

- Розробив матриці реагування на типові кризи та проводив регулярні навчання для ключових членів команди

- Запровадив систему оцінки, управління та моніторингу репутаційних ризиків

- Успішно реалізував комунікаційний супровід низки кризових ситуацій

- Організував роботу групи радників губернатора для підготовки аналітики та інформаційних матеріалів.

Ключова інформація

hard-skills

- Media relations

- GR

- Управління проєктами в комунікаційній та діджітал сферах

- Розробка та реалізація комунікативних стратегій;

- Високі письменницькі навички, грамотність

- Прогнозування ефективності комунікаційних кампаній

Soft-skills

- Гнучкість та критичність мислення, вміння розставляти пріоритети та контролювати строки

- Адаптивність

- Стресостійкість

- Високий рівень емоційного інтелекту

- Достатні здібності до самомотивації

- Навички управління проектами та побудування командної роботи

Навчався в 1 закладі

Львівський національний університет імені Івана Франка

Політологія

Львів, 2005

Володіє мовами

Англійська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

C2

Російська

вільно

Українська

рідна

Віталій

Керівник відділу комунікацій. PR директор

Київ

Готовий переїхати: Львів, Одеса

42 роки

повна зайнятість

Оновлено 2 роки тому