Працював в 2 компаніях 30 років 8 місяців
IT
Incident Management Coordinator
Terrasoft, Ericsson, BetLab
IT
30 років 7 місяців
04.1991 - 11.2021
Инженер, team lead, аналитик
Terrasoft
IT
11 років 1 місяць
05.2006 - 06.2017
? Provided qualified training to internal staff? Improved interaction and communication between different departments in the company, which reduced processing time for internal requests by 30%? Monitored the fulfilment of KPIs (customer satisfaction, SLA ticket response time)? Improved the quality of user manuals
Ключова інформація
? Windows OS administration? DBMS administration: MS SQL Server, Firebird 2.0, 2.5, Oracle 10g, 11g, 12c? Installation and configuration of Microsoft SQL Analysis Services? Database management with the use of SQL-queries? Installation and configuration of web-servers: IIS 6, 7, Apache? Installation and configuration of Redis (noSQL DB)? Active Directory Domain Services configuration? Monitoring system (Grafana, Nagvis, Kibana, Pingdom, Nagvis)? ITIL, Agile methodology? Schematics reading, installation and tuning of electronic circuits
Навчався в 1 закладі
НАУ
Энергетика СГ
Киев, 2001
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Центр політичної освіти. помічник депутата.
Законотворча робота. Політичний менеджмент.
Авторский тренинг Георгия Монахова
Сотрудник компании: портрет профессионала, международные стандарты деловых коммуникаций.
Додаткова інформація
Особисті якості
Stress-resistant, communicative, multitasking, attentive to details
Александр
Александр
Торговый представитель, Администратор, Внедрение и сопровождение ПО

Київ
Готовий переїхати: Фастів
повна зайнятість
Оновлено 1 рік тому