Працювала в 7 компаніях   17 років

FMCG, АПК (Агропромисловий комплекс), Будівництво, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

Начальник відділу кадрів

ТЕРРА ФУД, КОМПАНИЯ

FMCG

6 років 4 місяці

06.2019 - до теперішнього часу

Загальний штат персоналу орієнтовно 3000 працівників:

Ведення штатного розпису.

Розробка та впровадження організаційних структур згідно стратегії компанії, а також змін до них.

Оптимізація чисельністі персоналу з врахуванням організаційної структури.

Контроль правильності, строків та умов прийому, переведення, переміщення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю.

Робота з наказами з основної діяльності, з особового складу.

Скорочення штату та штатної чисельності, звільнення за невідповідність займаній посаді, звільнення за прогул.

Контроль ведення особових справ працівників, карток П-2, трудових книжок співробітників.

Розробка та затвердження графіків роботи головної компанії та філій.

Контроль правильності оформлення відпусток усіх видів, організація та контроль щодо їх надання та використання; графіки відпусток.

Робота з листкамм тимчасової непрацездатності, підрахунок страхового стажу, підготовка протоколів КСС.

Ведення табелів обліку робочого часу, робота з підсумованим обліком робочого часу, графіками змінності.

Підготовка звітів у державні органи (статистика, повідомлення про прийом до ДФС (M.E.Doc), центр зайнятості, фонд інвалідів тощо).

Ведення книги обліку трудових книжок.

Участь та безпосереднє розроблення локальних документів компанії.

Підготовка різних форм запитів до державних органів (ФСС, МСЕК, ДФС).

Підготовка різних форм звітів для керівника;

Консультація співробітників з кадрових питань.

Адміністрування бази даних в 1С (8.3 УПП).

Розробка та впровадження автоматизації процесів кадрового адміністрування.

Робота з регіональними структурними підрозділами (філіями), безпосереднє управління роботою інспекторів з кадрів філій компанії.

Старший інспектор з кадрів

ТОВ "Аграрні Системні Технології" (агрохолдинг)

АПК (Агропромисловий комплекс)

4 роки

12.2014 - 12.2018

Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю;

Оформлення наказів з основної діяльності, наказів на відрядження;

Ведення особових справ, карток П-2 (приблизно до 1000 чол), трудових книжок співробітників;

Оформлення відпусток усіх видів, організація та контроль щодо їх надання;

Оформлення листків тимчасової непрацездатності, підготовка протоколів КСС;

Ведення табеля обліку робочого часу (до 40 компаній), робота з підсумованим обліком робочого часу;

Ведення штатного розпису та оформлення змін до нього;

Підготовка звітів у державні органи (статистика, повідомлення про прийом до ДФС (M.E.Doc), центр зайнятості тощо)

Ведення книги обліку трудових книжок;

Підготовка різних форм звітів для керівника;

Консультація співробітників з кадрових питань;

Підготовка довідок про трудову діяльність працівників;

Підготовка та передача кадрових документів до архіву;

Адміністрування бази даних в 1С (8.3 УПП);

Робота з регіональними структурними підрозділами;

Координація роботи інспекторів з кадрів в регіональних підрозділах.

заступник директора по адміністративним питанням

група компаній Крона

Будівництво

3 роки

06.2010 - 06.2013

Обов'язки заступника директора по адміністративним питанням: формування бюджету витрат; формування зведених даних по авансових звітах; розробка, затвердження та впровадження наказів, розпоряджень та ін. внутрішньої документації; координація роботи структурних підрозділів в розрізі адмін.розпоряджень; контроль оплат щомісячних платежів; робота з регіональними менеджерами; контроль робочого часу; організація нарад, навчання, ділових зустрічей, корпоративних заходів, підготовка інформації та звітів для керівництва; планування робочого дня керівника; розробка та затвердження продукції рекламного характеру, контроль забезпеченності офісу; координація та управління роботою персоналу (4 особи); координація взаємозв'язку з зовнішніми структурами.

Обов'язки помічника директора: контроль за роботою менеджерської групи: строки, документообіг; нарахування бонусів, заробітної плати менеджерів, вирішення проблемних питань пов'язаних з роботою на об'єктах, складання зведених звітів, робота з тендерами.

менеджер з продажу

ТОВ «Нова якість ЛТД»

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

7 місяців

07.2009 - 02.2010

Забезпечення продажів (прийом і обробка замовлень, оформлення документів, організація доставки, контроль виконання договірних зобов'язань); контроль дебіторської заборгованості, пошук нових клієнтів, ведення бази даних; ведення переговорів, складання комерційних пропозицій, договорів.

помічник директора

ТОВ «Вектра – Сервіс»

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

1 рік

06.2008 - 06.2009

Основна функція - робота з тендерами.

Додатково: ведення архівів; розробка посадових інструкцій, внутрішніх інструкцій компанії; проведення інструктажів; робота з наказами, розпорядженнями;

управління госп.відділом; забезпечення офісу канцтоварами та ін.мат.цінностями; реєстрація і обробка кореспонденції, ділове листування.

помічник комерційного директора

ТОВ «НИКОС»

Будівництво

8 місяців

09.2007 - 05.2008

Облік бухгалтерських документів, оплат и заборгованостей по договорам; звітність, замовлення на закупку обладнання, ціноутворення, аналіз конкурентів, складання актів звірок з клієнтами та постачальниками, складання комерційних пропозицій; ділове листування, робота з клієнтами та менеджерами.

менеджер маркетингового відділу

ТОВ «Асканія Дістріб’юшн»

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 1 місяць

10.2006 - 11.2007

Документообіг, акти звірки, нарахування бонусів, звітність, ділове листування.

Навчалась в 3 закладах

Університет економіки та права “КРОК”

Факультет економіки та підприємництва за нампярмком “Економіка підприємства”

м. Київ, Україна, 2007

Університет економіки та права “КРОК”

Факультет економіки та підприємництва за спеціальністю “Економіка підприємства”

м. Київ, Україна, 2006

Київський машинобудівний технікум

Факультет менеджменту за спеціальністю “Організація виробництва”

м. Київ, Україна, 2004

Володіє мовами

Англійська

базовий

Німецька

базовий

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

  • на рівні впевненого користувача (Microsoft Office, Internet ресурси, 1С, офісна орг.техніка).

Особисті якості

відповідальна, комунікабельна, цілеспрямована, здатність швидко вчитися, аналітичний склад розуму, активна, наявність власної точки зору, здатна приймати самостійні рішення.

Галина

Начальник отдела кадров, специалист по кадровому учёту

Київ

Солом'янський район

30 000 грн.

41 рік

повна зайнятість

Оновлено 4 роки тому